Ska börja blogga igen!

Bloggen kommer börja uppdateras regelbundet, men kommer nu börja skriva små anteckningar om hur min dag sätt ut för det mesta eftersom min psykolog trodde det skulle vara bra att föra någon form av dagbok och bloggen är ju mer lättillgängligt än vad en bok eller kalender är.
Kommer fortsätta skriva om djuren och allting annat som hör till, men kommer försöka skriva små anteckningar varje dag och det är kanske inte världens intressantaste men jag ska skriva för min egen skull.
Jag kommer fortsätta med fotografering, vet inte hur mycket jag kommer fota. Har inte fotat nästan någonting nu i sommar för att jag inte mått något vidare men börja fota lite igen igår, så det kommer nog komma nyfotade bilder till vissa inlägg också!
 

Designen kommer definitivt uppdateras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0