Hej igen! ;)

Har inte orkat bloggat, har inte funnits något jag orkat skriva för jag har mått lika dåligt och har vart mer eller mindre apatisk. Ingen ork eller motivation till något, och jag har hemsk ångest, hade hemsk förkylning och sen fick jag en vidrig mensvärk, värsta jag haft. Vissa dagar hade jag så ont av det att det inte ens gick att stå, aj som fan!
Började med två tabletter antidepressiva idag, hoppas för guds skull att det börjat fungera snart, börjar vecka två idag och det skulle ta 3-4 veckor innan man börja få någon effekt och hitills har jag bara känt av biverkningar men jag ska ha tålamod för läkaren sa ju det skulle ta ett tag och att resultatet inte kommer bar man tagit en eller två tabletter så jag väntar t¨tålmodigt och försöker undvika så gott det går att låta det gå längre.
Mår i övrigt helt okej förutom illamående och lite ångest som spökar, ska fokusera på skolarbetet jag ligger efter i i helgen och så en annan 'sak'! :3 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0