Förmiddagen

Inatt var det lite problematiskt att sova men jag sov från ungefär 19 till 22 och sedan från 4-strax innan 11 helt utan tablett trotts att jag var väldigt täppt i näsan och hade extremt jobbig och hemsk mensvärk.
Var längesedan jag sov mer än 5 timmar utan sömntablett, så det var skönt.

Känt mig väldigt nere men redan vid 11 åkte jag med mina syskon och pappa och handla lite, sen åkte vi till stallet där jag fyllde på vatten och klappade världens bästa häst Tracy ett tag och längtar tills nästa gång jag ska dit så jag kan rida lite om jag mår bättre.
Sen kom jag hem och tog in all mat i kylskåpet, skafferiet och frysboxen och sen tog jag fram radion och fotade vovven lite, och pappa ville att jag skulle fota en enorm spindel, men det ville inte jag så mina händer skakade fruktansvärt mycket så jag fick en bild på spindeln tror jag alla andra är jätte suddiga..

Kommer bilder senare, nu vill jag VILA. Dör av trötthet snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0