.

Inte tagit en tablett sen söndagen förra veckan, fick starkare tabletter så jag ska slippa ta dubblelt och järntabletter och d-vitamin för jag har tydligen järnbrist och låg dvitamin nivå - visste det redan, känt mig väldigt yr och orkeslös, så går det när man är nere och inte orkar laga mat och blir illamående för minsta lilla och sällan har någon aptit. 
Ska ta medicinerna jag fick utskrivna så kanske jag mår bättre snart, men jag har en jävla fucking replapse med min ångest, men den finns mer eller mindre alltid här.. Panikattacker, älskvärdt - eller hur var det? 
Utan tabletter varken sover eller äter jag, och mår super! (Y) :D 

Sov från ungerfär 22-3 på en halv sömntablett, om jag hade sovmorgon till 12 hade jag tagit en till så jag fick sova ut ordentligt men har inte den möjligheten så ska väl försöka sova lite mer framför en film, får se hur det går. 
Ironisk och bitter, kanske verkar glad men stor sannolikhet att jag inte är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0