Dagens planering

Nu på morgonen har jag druckit oboy, ätit en macka och läst Torka Aldrig Tårar Utan Handskar 3. Läst halva, vill inte att det ska vara.. över.. 
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sedan är det dags att åka in till stan - hämta ett paket med mina nya kängor och sedan måste jag till apoteket, sen har jag mentorstid och svenska och sedan hinner jag precis med 14:30 bussen hem och kan ta helg! Har vart sjuk, men har trots det inte fått en lugn stund så hoppas på att få det ikväll. 
Ska även komma ihåg att lämna in mitt sjukintyg eller vad det heter - GLÖM INTE! 
 
 
 
  • 10:00 Vakna(åtminstone alarmet går av nu)
    När jag väl kliver upp, få i mig mat, lyssna på lite radio och bara slappa + skapa en ny blogg eller börja göra om den gamla! (Blev den gamla!)
  • 11:00 Duscha, göra mig i ordning
  • 12:00 gå till bussen
  • 12:20 Kommer till stan, hämta paketet med kängorna
  • 12:45 Börjar med mentorstid
    svenska,
  • 14:20, slutar bussen går 14:30.
    Gå ut med Lucy
    Plugga lite, ta helg och slappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0