SOOOL!

 
Äter frukost/lunch i form av musli med smak av jordgubb och melon med jordgubb soygurt och dricker äppel juice i värmen, det är över 20 grader! 

Idag sov jag över, så orkade inte pallra mig till skolan för så många lektioner var inställda så jag sitter och skriver lite hemma istället!

Kommer ett inlägg om gårdagen sedan och lite bilder! Var hos frisören, gick runt på stan och köpte lite saker till Lucy och efter det åkte vi på AGILITY! Det är nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Läs mer om det ikväll, nu måste jag skriva klart en uppsats!

Idag har jag en väldigt trött hund kan jag säga också, låter henne vila lite idag så blir det hundkurs imorgon, och så utställning på lördagen! :D Måste träna lite på hur man ska springa lite mer, har ju bara vart med 2 gånger innan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0