Dagen - solsken, besök hos farmor och morsdag

Godkväll!
Iag har jag varit hos min farmor, super kul för jag träffar min farmor så sällan. På vägen dit såg man flaggor på nästa alla flaggstänger men där jag bor, vilket bilderna kommer ifrån har jag endast sätt dessa så det är skillnader på landsbygden. 
Var super många som flaggat idag på grund av morsdag, super fint i sommarlandskapet - önskar systemkameran var med! Börjat fota flaggor en hel del då det inte finns så mycket att fota som rör sig, de ser så sjukt fina ut när de dansar i vinden <- borde bli poet!
Tjockar i mig strawberry ice cream loka och godis, renskriver en uppgift på datorn som jag svara på på papper som ska skickas in ikväll, sen ska jag skriva en grej till svenskan som jag har panik över och sen blir det plugg till svenska provet vilket jag har ännu mer panik över.. Hjälp! 
Tagit en snabb,  välbehövd dusch som var riktigt skön! Frös när jag var ute med Lucy, blev kallt på kvällen så en varmdusch var fin fint! 
Sist jag duscha fanns det bara kallvatten..
Kvaliten på bilderna är hemsk, blogg.se dödar kvaliten :( 


Ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0