-

Anpassar mitt liv efter situationen, vilket innebär plugg, plugg, plugg och unna mig något gott emellan allting - godis, go dricka(Loka's Chocolate Shake just nu!), filmer och tv-serier, musik och intellektuella diskussioner och försöker intala mig själv att allting inte är skit, och att allting inte går nedåt i skiten.. *suck*
Ärligt talat, funderar på att lägga ned allt, ta ut alla pengar jag har på kontot (På sparkonton har jag över 10.000 kr) och dra någonstans, bara komma bort.. Men jag kämpar på, målmedveten som jag är :)

Idag ägnar jag mig åt lite slappare plugg i form av läsning, vill skriva om en speciell bok på bokrecensionen för att kunna göra en bra jämförelse mellan böckernas innehåll och dessutom har jag godis och loka i Mängder, med stort M! (Har 3 1.5 L flaskor för det var 3 för 23 + pant)

Trots stress försöker jag slappna av när jag får chansen med små saker jag tycker om som förbättrar vardagen, lång promenader i skogen med min hund är det underbaraste som finns <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0