Te ♥


Avslutar första dagen efter lovet med en kopp te och lägger upp bilderna från helgen. Titta in imorgon så bör det finnas roliga bilder på min bus hund :)

Hade svenska, mentors tid, lunch och matematik.
Kom sent till svenskan, men det var 'bara' film så det var inte alls för farligt. Enligt mig åtminstone x) Fick göra en enkät på mentorstiden och lyssna lite på vad vi har för prov och så vidare.
Sen sluta vi och då gick jag till biblioteket på skolan och kolla hur mycket pengar jag hade, var lite inne på facebook och sådär.
Sen gick jag ned på stan och jag gick först till apoteket och köpte magkatarrmedicin och ansiktstvätt utan parfym. Den andra jag hade med parfym gjorde så jag fick nässelutslag så jag ser hemsk ut, dessutom torkade det ut hela ansiktet. Det sved lite men det ska nog hjälpa. Ska inte använda smink den här veckan tror jag, även om det är pinsamt.
Sedan gick jag till cayenne och köpte nagelolja. Hoppas det hjälper. en kompis tycker det i alla fall men hon har inte lika tunna som jag så får se hur det går :))
Sen köpte jag vitamin water och cashew nötter till Lunch. Dock åt jag ett annat paket nötter efter matten, det var dumt.. Tål nämlingen inte jordnötter. Börja känna mig konstig i halsen och få ont i magen.. Gick förbi en skyltdocka med världens snyggaste byxor. Ser alltid outfits flasha förbi i huvudet när jag går förbi. Åååååh ge mig ♥ Randigt i svart och vitt är underbart, dessutom är det mode i vår. Ska se vad de kostar imorgon efter skolan :)) Har dock inte råd nu, men mamma ska beställa kläder till min lilalsyster så jag ska få beställa lite då med eftersom min andra syster fick shoppa igår :)

Sen gick jag till audio video och köpte lila skull candy hörlurar ♥
Sen gick jag och hade matte, gick super faktiskt :)

Sen gick jag till biblioteket på stan. Läste lite, googla lite, åt nötterna(dumt.. SKA aldrig äta något med jordnötter igen), åt godis, tog på olja, drack vitamin water och skrev ut en lapp med lånetider på böcker jag har hemma.

Sen tog jag bussen. När jag kom hem klippte jag klorna på min hund, mamma råka klippa för långt bak så hon blödde rätt mycket men nu är det bra igen.
Vi tog sedan en omgång med borsten. Imorgon ska jag ta en omgång med urtunningsaxen och tasssaxen.
Sedan bakade jag scones. Det var de godaste scones jag ätit. Tog i lite jordgubbs musli så de lukta faktiskt lite jordgubbe. Tog även i 3/4dl graham :) Super nöjd, fortfarande super mätt efter två och 3 koppar te :))

Ska läsa lite engelska nu, har prov och har inte pluggat alls, sedan är det dags att krypa ned i sängen. Bilderna får därför komma imorgon, ska åtminstone ladda upp dem då det tar ett tag med några gb bilder.

Ha det superduper(tack Scissor Sisters, nu har jag börjar säga superduper) =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0