Lösnaglar

Jag kämpar hårt för att få fina, friska naglar som är långa och tjocka så därför måste jag täcka naglarna ibland, och eftersom lösnaglarna är så tjocka, och dessutom har jag stopp och väx på så lär jag mig att inte bita. Det funkar otroligt bra, men det är ovant. På bilden är de korta, mina vanliga är ungefär så långa nu så har dubbelt så långa lösnaglar den här gången. Haft en kass vecka så ville göra något som får mig att må lite bättre och känna mig något finare :))
Det gillas. Dricker lite afternoons te och tittar på Ugly Betty och är så otroligt glad att det är så många i min klass som är så hjälpsamma. Fick en alvedon av en i klassen, otroligt tacksam. Det har hjälp väsentligt.
Kanske har en bra klass när jag vågar prata med dem :)) Kanske måste anstränga mig lite mer, och inte vara så förskräckligt rädd för allting och tro det värsta hela tiden. #Dåliga erfarenheter sätter sina spår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0