HÄSTAR ♥

Fastna lite på youtube, vet inte hur jag hamna där men jag tittade på massor av klipp med hästar och här kommer en på mig och Tracy och 4 andra :) 
 

Hade fått ett ganska allvarligt astma anfall dagen innan och fick ett av ett bistick precis innan det här så det är väl inte min bästa ritt men älskar videon super mycket och jag längtar tillbaks till sommarlovet.
Gjord av Emila (http://emiliahn.blogg.se/)

The prettiest girl I know <3 
 
Här kommer det videor med ryttare och hästägare jag beundrar så enormt:
 
 
Jag vet inga som har hästar med sånt stort förtroende för en. Om jag hade en egen häst, där jag kunde välja själv hur jag skulle rida skulle det här vara mitt sätt. Ridning handlar inte bara om hur man själv kan utnyttja hästen och använda denne som ett redskap utan samspel. Det ska handla om bådas bästa och ett sånt naturligt sätt som möjligt.
 
Roliga videos med katter och hundar:
Man ska dock notera att det kunde gå illa men det är lite gulligt/kul att se två olika sortes djur kan ha roligt tillsammans trots att det är väsentliga skillnader mellan dem. Tar en natt promenad med min hund nu, godnatt säger jag och Luct! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0