Godnatt! ;)

Haft en skön helg med promenader med Lucy och hoppträning och uteritt :) Längtar till torsdag nu :D
Tråkigt dock att jag inte mått så bra - jävla astma. Ska aldrig mer äta nötter(allergisk mot jordnötter), fick ett as jobbigt astma anfall idag i stallet så träningen blev lite jobbig på grund av andningen men är nöjd över Tracy I alla fall, hon är underbar <3

Nu ska jag sova efter en promenad med Lucy. Ska bara limma dit lösnaglarna jag tappa i stallet och fixa örtte, ställa alarm och se en episod av Ugly Betty. Imorgon ska jag antagligen vara med på idrottresursen, och tills dess ska jag plugga. Har massvis med uppgifter som är halvklara så gör klart de på samhäll åtminstone :)
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0