Bild från igår :D Lucy fick hoppa lite efter promenaden, var länge sedan sen sist så det tyckte hon var kul :)
STRESS, stress stress.
In till stan vid 11:20,
bussen 12:00 till bollnäs,
ha as tråkigt,
bussen hem till s-hamn 14:20,
fick springa till bussen hem,
kommer hem och har 30 min på mig att fixa mat, byta om och gå ut med Lucy,
får springa till bussen,
missar 3:an så får vänta i 20 min,
Kommer till Ida och sen åkte vi till stallet.
Åt min mat, och sen fixa jag Tracy. Efter det gick jag till ridhuset och satt upp. Vi red på en volt, ställde och flytta för skänkeln. Det kändes SUPER bra. Extremt nöjd. Dessutom var vi bara två så det var en riktigt givande lektion :) Börjar förstå hur man ska bete sig vid dressyr - är hemskt dålig på det.

Dags att sova nu, God natt! :) Behöver vila nu när man äntligen kan slappna av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0