-/+

Har ännu en hemsk dag, men ska fixa något att äta och gå ut med Lucy, efter det ska jag sova. Gick ut en super lång promenad med Lucy efter skolan, och skrev lite med vänner och så via facebook så mår bra nu. Te och musik förbättrar alla dagar :))

Hittar inte mitt SD kort, det är spårlöst försvunnet men ska titta efter de på de andra ställena jag varit på om de kanske är där, annars är det bara att acceptera att mycket av skolarbetet är borta..
Men jag gjorde provet jag sov över på omprovstillfället, och det kändes ok och fick även höra att talet trots allt - även om jag vet att det var sämsta på länge, är dock glad att jag våga alls för får en hemsk tunghäfta.

Here is a plea
From my heart to you
Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue
In situations like these

YOU CAN NOT DESTROY ME!


Kommentarer
Frodoooo

Vill du ha hjälp med att göra en header? Hörde att du hade problem med den ^^

Svar: Hade varit jätte snällt om du ville det :)
Jennifer Olsson

2013-03-27 @ 09:05:19
URL: http://dailylifeoffrodo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0