Utkast: Apr. 14, 2013

Blev inge tävling idag, hoppas man klarar sig bra utan mig.. :'s
Vaknade efter att ha sovit TVÅ timmar och kände mig febrig och dåsig så kom inte upp ur sängen klockan 7 på morgonen så jag tänkte att jag skulle snooza lite men det slutade med att jag sov över till 10 och vaknade med panikkänslor men jag såg till att skriva igår att jag skulle försöka komma men om jag hade feber blev jag hemma och jag kände att det började komma när jag gick och la mig :'ss Hade egentligen planerat tävling, sedan bus/skjuts hem och ta en lång promenad med Lucy, plugga lite och dricka huskurer som galen och sedan duscha, och lägga fram kläder och sådär i tid. Liksom vända på dygnet, för har sovit hela morgonen efter jag gått med Lucy innan jag la mig, vaknat, ätit och sedan somnat igen och sovit tills jag ska ut med Lucy mot kvällen och på kvällen får jag sån feber och ont överallt att det är omöjligt att somna. Ligger i sängen i timmar och bara kvider. Har nämligen ont i nacken och ryggen, och får ont i bröstkorgen när jag hostar så är väl lite si så sådär men känner att det kommer vara jobbigt ett par dar till.
Måste vara frisk på Torsdag i alla fall!
Måste rida, SNART! Kommer få abstinens sjukdomar annars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0