Utkast: Apr. 11, 2013

Haft feber nästan hela dagen så gick ut med Lucy på morgonen, la mig med en bok och drack te och missbrukade halstabletter innan jag somnade om. Vaknade sedan vid 12 tiden och somnade sedan om, klev upp igen 15:30. Gick ut med Lucy och sedan åt jag lite, läste och drack varm choklad för halsen. Gick ut till mig igen sen och jag har legat och halv sovit och läst sedan dess.

Ska gå ut med Lucy och lägga mig snart, brukar alltid gå ut natten med Luc omkring 22, jag förstår inte hur man kan vara så fasligt trött trotts att man sovit konstant. Tänkt plugga lite idag men har vart febrig till och från hela dagen trots alvedon så har inte blivit av. Har läst, det är åtminstone något för vi ska skriva en bokanalys på svenskan så måste läsa två böcker då de ska jämföras plus en på engelskan då jag missade en bokrecension där. Ska fortsätta läsa engelska boken, ska försöka få det gjort på onsdag så jag kan stryka en sak på min lista.

Läste ut Fadersmord, tänker inte spoila men förstod nästan att det skulle vara han som var mördaren. Ser fram emot nästa bok med samma karaktärer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0