Te

Har tagit massvis med bilder, och jag väntar på att kunna ladda upp dessa för att kunna skriva klart planerade inlägg men jag blev sjuk så det inte har blivit av.

Läste klart 'Så gott som död' idag, senaste boken i Tom Thorne serien. Har 9 böcker att läsa då jag inte läst någon i serien tidigare så det ser jag fram emot. Ska köpa de nästa månad, för då har jag råd att köpa pockets. Får 10 kronor kvar när jag köper ett par jeans jag sparat till.
Om någon vet var man kan köpa pockets för billiga priser, kanske 5 för 100 kronor eller något får man gärna skriva det i en kommentar :)

Nu ska jag försöka bota min förkylning med citron och ingefära te, och börja läsa en bok som jag ska skriva om på engelska resursen så jag får den andra bokrecensionen jag missa färdig.
Har läst massvis, men har inte pluggat något annat det här lovet, men har behövt vila. Får ta tag i allt på riktigt sedan.


Nu säger jag och Lucy GOD NATT! :))

Kommer inlägg med bilder ifrån lovet sedan, har inte orkat lagt upp de men ska göra en liten redovisning av mitt lov sen för trotts att jag blivit sjuk har jag haft riktigt roliga dagar med Tracy, vänner och såklart min älskade vovve <3
 
 


Bestämde mig för att läsa klart Fadersmord av Carina Bergfeldt. Läste ett par kapitel men sen kom jag av mig, minns inte varför tror det var för skolan eller liknande. 


Kommentarer
Rebecka Karlsson

Nu är tävlingen avslutad!
Klicka in och kolla om det var du som vann :)
http://justjumping.blogg.se/2013/april/vinnaren-av-tavlingen-ar.html#comment

Svar: Jag? :o OMG
Jennifer Olsson

2013-04-07 @ 16:53:43
URL: http://justjumping.blogg.se
Anonym

Grattis!!!!

Svar: Tack :))
Jennifer Olsson

2013-04-07 @ 17:00:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0