Nöje?

Just nu vill jag verkligen göra en beställning på några pocketböcker, många kostar bara 49 kronor på CDON och så får man köpa två serier för 99 kr om man köper minst en till sak. Många serier jag tänkt köpa men de brukar kosta omkring 200 så har aldrig råd men att lägga ca 300 på något kul att inte suttit fel, men jag tror jag behåller mina pengar för tillfället för jag har sparat länge till ett par jeans jag vill ha och dessutom har jag böcker att läsa, både egna och lånade på biblioteket som måste läsas innan jag köper något nytt(men vill verkligen ha 1-9 i Tom Thorne serien) och så kan man ladda ned också (a' Laddat ned Game Of Thrones, The Walking Dead och Dog Whisperer så visst har jag något att läsa och titta på, alltid. Allt man gör när man är sjuk, är för dåsig för att orka använda hjärnan till något vettigt och jag har svårt att sova pga smärta i kroppen och speciellt halsen så man får göra det bästa av situationen. Det är alltid värst innan det blir bättre, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0