Linser!

Idag är det andra dagen med LINSER! Överlycklig över dem, och hur bra det funkar redan trots att det som sagt bara är andra gången jag använder dem.
Dessutom fungerar det jätte bra att ha när jag rider, och pysslar i stallet. Glasögon är omöjliga, så är glad över linserna inte har det problemet. Såg när jag red, det gjorde allt så mycket enklare :DD Är super nöjd, även om det då och då 'skaver' som om man hade ett skräp i ögat. Den känslan försvinner nog senare, hoppas jag :))
Älskar att kunna se så bra, utan glasögon som åker ned eller sitter illa!

De som har glasögon, och börjar tröttna på dem så rekommenderar jag STARKT linser om man inte har några typ av problem som gör att det ej är möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0