Har du något bra tips på en film eller serie?

Ligger i sängen med ont i halsen och försöker somna. Skulle vara rikigt snällt om någon ville skriva några serier och filmer i en kommentar men kan titta på när man är såhär bortdomnad av feber och smärta i hela kroppen. Helt seg i huvudet, ingenting kopplar.
Gjorde muffins tidigare efter jag kom hem ifrån det snabba besöket hos Tracy. Är inte så smart att träna med förkylning, och det är värre om man har astma, Sist jag var förkyld blev jag avrådd att rida så såg till att hon och en annan häst hade vatten och provade den tok fina grimman som passade super bra. Måste nog spänna ut den mer så den passade, var rädd att den skulle vara förstor då den såg enorm ut på sista hålet men när jag satt på den satt den något för trångt så ett eller två hål lösare måste man ha när den ska användas. Vill inte använda den ljus rosa i lera.
Tack gode gud(ateist men gawd) var det mockat, hö var packat och hon ska bli tävlad imorgon av någon annan så jag behöver inte oroa mig om henne imorgon, så glad för hennes skull. Känns inte riktigt rätt att hon ska råka illa ut bara för att jag inte tar mina mediciner som jag ska eller använder desinfektion medel när jag vet att jag är känslig.

På tävlingen ska jag och en vän från stallet sköta prisutdelningen, så länge jag lyckas få sova och inte har feber imorgonbitti så åker jag för föreningens skull. Jag erbjöd min hjälp, jag må vara oviktig men jag har lovat då ska det hållas. Började må bättre och hade bara låg feber mot kvällen på fredagen så trodde jag skulle orka rida idag(igår) men jag mådde inget vidare och hade hög feber HELA dagen.. Åkte till stallet runt 19 för då mådde jag något bättre, hoppades verkligen att det skulle bli bättre men ack vad fel jag hade får se hur det blir imorgon. Internet krångla så skrev sent att jag kanske inte skulle komma och smsa personen jag isåfall skulle jobba med så det löser sig, vill dock inte svika dem, det känns som jag svikit tillräckligt med människor att det skulle räcka en livstid men dåligt samvete kan inte läka såren det skapar är jag rädd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0