God natt! ♥

Kommer bilder och massvis med inlägg imorgon, har inte orkat skrivit allt ifrån helgen och gårdagen.
Åkte först till optikern, hade försämrad syn och jag fick hem ett par bågar att testa och bestämma mig vilka jag vill ha. Fråga även om det här med linser, köper isåfall månads linser. Kan vara bra att ha både glasögon och linser :) Speciellt i stallet/idrotten. Sluta ju på tennisen för att jag inte såg bollarna och det var omöjligt att spela med glasögon.
Linser skyddar även emot allergener tydligen, så det låter som en bra idé :)
Städa även mitt rum lite, imorgon ska jag åka tidigt tills stallet och se till att vara klar till 17 och då ska jag städa åt kaninerna och dammsuga.
Gick bra på hundkursen, Lucy var lite okoncentrerad men duktig är hon.Vi tränade höger om halt :) Bara sådana här övningar gör super stor skillnad på när jag har henne lös och i all hantering :) Ska komma ihåg att träna liiite varje dag(åtminstone 3-5 dagar i veckan, så hon tränas något varje dag :)

Avslutar dagen med Waterloo Road och favorit teet, men ska sova så fort episoden är slut för trotts sovmorgon är jag super trött :)
Lägger mig väl och läser lite och dricker avslappnade örtte(mynta har den effekten, läs gärna på om peppar mynta) så somnar jag super snabbt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0