Dagen :)

Kom hem för några timmar sedan, varit i stallet sedan 13.
Gjorde mig i ordning och hämtade Ida och sen åkte vi emot stallet, och stannade och köpte fika på vägen och sen när vi kom till stallet börja vi mocka, fixa hö och vatten. Sen borsta vi Tracy LÄNGE, och sedan sadlade vi och tränsade. Red rätt länge, det var jätte roligt. Kändes super bra och Tracy som brukat vara rädd för vatten gick i ett rätt djup och lång vattenpöl! :D
Kändes lika skönt i galoppen som igår, riktigt samlad och mjuk :)
Skrittade sedan av längst vägen med Emilia och Fluffy :))
Kul dag :))
Sen borsta jag och Ida av Tracy i typ en timme och flummade/pratade och sen var det dags att åka hem.

Sitter och lyssnar på ett tal efter att ha städat ett tag, Jimmie Åkesson är en riktigt bra talare!

Ska städa klart mitt rum snart, men behövde få i mig något så har druckit lite pepsi max och ätit kakor medans jag lyssnade :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0