-

 
Orkade inte blogga igår/idag, beroende på hur man ser det. 
Mått jätte dåligt hela dagen och jag har sovit för att slippa ha ont i magen. 

Nu äter jag lite, kanske inte bästa maten vid ont i magen(macka och oboy) men jag svälter seriöst ihjäl. 
Gott är det i alla fall. Får ta magkatarr medicin sen, det hjälper smått i alla fall så jag lyckas somna. Imorgon har jag 3 lektioner, sen lunch och efter det har jag en till lektion. Får se om jag orkar gå på alla :) Ska försöka i alla fall, ska åtminstone på hundkurs efter skolan även om jag dör. 

Ska se klart en film(Happy Endings, super bra! Helt klart se värd) och äta lite, sen ska jag sova så skriver god natt här. 
God natt! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0