-

Det den fruktansvärda känslan som sprider sig igenom kroppen när man känner att man inte är på humör, man har inte sovit ordentligt, man känner ingen motivation och ingen vilja bakom leendet men det är bara att resa sig upp ifrån sängen, gnugga sig i ögonen för man vet att när alarmet ringer är klockan 06:20 - jag måste börja med mina morgon rutiner för att hinna med åtta bussen. 
Jag sov cirka tre timmar, för att sedan vakna med en skrikande hunger, nu är jag mätt efter en konserv med champinjoner och rostat bröd och sedan digestive kex med oliv smak som smakade något utomordentligt vidrigt, men jag åt framför en av mina favorit filmer som alltid lyckas få mig på bra humör.

Det är bara att ignorera faktumet att man känner att tröttheten börjar återkomma och sätta på sig långbyxor och gå ut med Lucy, och sedan ta en varm dusch..

Ha en bra dag, jag kommer behöva missbruka energidricka och kaffa - desperationen skriker. 





Kommentarer
Linda

Så fin blogg!

Svar: Tack, ska kolla på din senare :)) Följ gärna! (=
Jennifer Olsson

2013-04-24 @ 21:50:54
URL: http://dahlinda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0